PER UNA XARXA DE RODALIES DIGNA -II-

 

 Us comentava que les mancances no tenen res a veure amb les obres del TGV, quins són els elements estructurals i l’acció del Govern al respecte davant aquesta situació ?   

R                 ELEMENTS ESTRUCTURALS QUE AFECTEN LA XARXA DE RODALIES I QUE OCASIONEN ELS PROBLEMES:

Q     Manca d’inversió en la millora, renovació i ampliació d’infraestructures.Q     Manca d’inversió en la millora, renovació i ampliació dels elements de seguretat i control.Q     Manca d’inversió en la millora, renovació i augment en el parc de trens.Q     Manca d’inversió en la modernització dels elements de millora de la gestió del servei.Q     Manca d’inversió en la millora d’estacions. Q     Errors en el protocol d’obres del projecte constructiu de la nova xarxa TGV i l’afectació a la resta de xarxes existents. 

R                 QUINA HAN ESTAT L’ACTUACIÓ DEL GOVERN DE L’ESTAT RESPECTE LA XARXA DE RODALIES DE LA REGIÓ METROPOLITANA DE BARCELONA ?

 

1.                 Els últims anys han consolidat el dèficit d’inversions a Catalunya:

 L’Estat ha invertit 133 milions d’euros més a les rodalies de Madrid que a Barcelona en els últims 5 anys. 

INVERSIONS FUNCIONAMENT RODALIES

BARCELONA MADRID DIFERÈNCIA
2006 24.200,00 19.975,39  
2005 6.927,96 5.279,08  
2004 12.051,21 11.272,12  
2003 13.216,21 9.910,90  
2002 13.106,32 15.382,19  
  69.501,70 61.819,68 7.682,02
INVERSIONS NOVES INFRAESTRUCTURES RODALIES BARCELONA (1) MADRID (2)  
2006 2.600,00 75.559,01  
2005 10.600,00 85.686,79  
2004 2.157,95 2.339,84  
2003 3.335,20 0,00  
2002 4.011,28 0,00  
  22.704,43 163.585,64 -140.881,21
DIFERÈNCIA TOTAL INVERSIONS EN  LA XARXA DE RODALIES 92.206,13 225.405,32 -133.199,19
Xifres en Milers d'euros    

  Aquesta és la realitat, en propers blogs us aportaré més dades d’informació i reflexió .

 

[@more@]

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una comentari en l'entrada: PER UNA XARXA DE RODALIES DIGNA -II-

  1. garmir diu:

    Hola:
    RENFE tracta Catalunya com una metropoli la seva colonia, es un tracte colonial , tercermundista.

Els comentaris estan tancats.