TURISME EN DESTINACIONS MADURES : REINVENTAR-SE PER FER FRONT AL FUTUR.

Llegeixo al Gum Info que la Directora General de Turisme, Sra. Isabel Galobardes, en declaracions a Catalunya Informació felicitava i valorava molt positivament les inversions fetes pel sector turístic de Calella per tal de millorar la qualitat dels serveis en les seves infraestructures.

El President de l’Associació Turística de Calella Sr. Enric Hernàndez recorda que en aquests darrers anys s’ ha invertit més de 10.000 Milions de les antigues pessetes en inversions que permetin donar un millor Servei i anar consolidant Calella com un destí de Turisme de Qualitat.

53 anys d’història turística a Calella són molts anys d’experiència, de dinamisme econòmic, d’acumular saviesa empresarial i també d’oportunitats per una població molt rica en valors propis des del Passseig de Mar, passant per una platja envejable , el Parc Dalmau, El Far , les torretes, un Centre Comercial potent, etc , etc.

Crec sincerament que tenim una Ciutat envejable per viure-hi però cal també aquesta part de compromís que estan fent els empresaris turístics. No val deixar-se en mans d’un destí incert i cada cop més competitiu . Cal renovar-se amb aquell esperit que ho varen fer els primers empresaris turístics, que tot intuint una oportunitat de donar-nos a conèixer , varem saber aprofitar per fer un bon destí turístic i una bona eina econòmica per a la comunitat.

La conjuntura de destinacions emergents de la mediterrània com són : Marroc, Tunísia, Croàcia, etc etc estan posant en situació difícil la nostra pròpia economia turística. Però el que cal ara és ser capaços de reinventar el producte turístic tot fent un procès de reconversió d’aquestes destinacions amb tants anys d’història i experiència acumulada . Cal no badar.

Generar producte turístic competitiu i de qualitat, així com el compromís per part dels empresaris de no promoure un turisme de baix cost . Només donant “valor” als valors ja existents de la nostra Ciutat, estic convençuda que tindrem un espai en aquest nou mapa turístic del futur que s’està dibuixant en l’actualitat.

Em consta que aquest repte està assumit per part dels hotelers , així com també del seu compromís envers la ciutat de Calella.

[@more@]

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 comentaris a l'entrada: TURISME EN DESTINACIONS MADURES : REINVENTAR-SE PER FER FRONT AL FUTUR.

  1. Moltes felicitats, una molt bona feina

  2. La conjuntura de destinacions emergents de la mediterrània com són : Marroc,

Els comentaris estan tancats.